هنوز عاشقم


˜”*°•.˜”*°• شکسته دلان •°*”˜.•°*”˜

خواهشا فقط عاشقان بخوانند چون بعضی از مطالبم سوزناکه...و برای دیدن همه ی مطالب آرشیو ماه ها رو بزنین و نظر یادتون نره ممنون

بااینکه هزاربارشکستم

ولی بااین حساب

هنوزم عـــــــــــــاشقم

بااینکه هزاربارزمین خوردم

ولی بااین حساب

بازم روی پاهام وایسادم

وهنوزم  عاشقــــــــــــــــم

بااینکه هزاربارتعنه وسرزنش شنیدم

ولی بااین حساب

گوشام کرشدنشنیدم

هنوزم عـــــــــــــــــــــــــــاشقم

بااینکه هزاربارازناامیدی گفتن برام

ولی بااین حساب

من براشون ازامیدوزندگی دوباره گفتم

هنوزم عاشقـــــــــــــــــــــــــــــــم

بااینکه هزاربارازتنفرگفتن برام

ولی بااین حساب

من براشون ازدوست داشتن گفتم

هنوزم عـــــــــــــــــــــــــــــــــاشقم

بااینکه هزاربارازبدیاتعریف کردن

ولی بااین حساب

من ازخوبیاتعریف کردم

هنوزم عاشقــــــــــــــــــــــــــــــم

بااینکه هزاربار گفتن دست ازعاشقی بردارم

ولی بااین حساب

من بهشون گفتم این یه  هدیه الهیه ک تووجودمه

من ازش دست برنمیدارم

هنوزم عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقم

 



نظرات شما عزیزان:

×فاطمه×
ساعت22:09---29 مهر 1393
سلام
وب قشنگی داری
قبلا با هم چتیدیم
با اینکه تو این فازا نیستم اما به منم سر بزن
پاسخ:باشه حتما


تنها
ساعت18:00---28 مهر 1393
سلام ممنون که سر زده بودین بازم سر بزنین به من وبتون عالیه
پاسخ:حتما


amirreza
ساعت14:00---28 مهر 1393
عالی بود
عالی


❤ MILAD ☔♥☔ MARYAM ❤
ساعت13:31---28 مهر 1393
وبت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:تصاویر عاشقانه,مطالب عاشقانه,ساعت توسط ˜”*°•.˜”*°• سردار پیمان •°*”˜.•°*”˜| |


Power By: LoxBlog.Com